11 Eylül 2011 Pazar

HEDİYE KAZANAN TALİHLİ VE YEDEK TALİHLİLER



                       Katılım sayısı 75 dir.Sitede yaptığım çekiliş işlemlerini       bura da birebir sizlere yayınlıyorum herhangi bir şüpheye yer vermemek adına ; Resimler üzerine tıkladığınızda numaranızı daha net olarak görebilirsiniz...




Asil talihli olan kişi 4 numaralı katılım rakamı ile 
Ümmühan Tarhan dır.Şimdiden mutlu günlerde kullanmasını diliyorum.Tacın nişanlı olan bir arkadaşımıza çıkması, beni ayrıca mutlu etti.Lütfen bana en kısa sürede mail yoluyla ulaşmasını rica ediyorum.Ayrıca kazanan arkadaşımız kınasın da tacı takarsa da çok mutlu olacağım.



Yedek talihli arkadaşımız 65 numaralı katılım sayısı ile Aycakzc 
arkadaşımızdır.Eğer asil talihliye ulaşamazsam kendisinden iletişim bilgilerini yollamasını rica edeceğim.


Katılan herkese tekrar teşekkür ediyorum.Blogum da çekilişler ara ara devam edecektir.Blogu izlemeye devam etmenizi öneriyorum.İzleyin ve sevdiklerinizi sevindirin diyorum;))))

0 yorum:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktops